DSI- (z.g.n. "Onafhankelijke" Klachtenbureau)

Ronald Huisman DSI Postbus 183 Postbus 3861 1400 AD Bussum 1000 AR AMSTERDAM 0031 35 69 20472 0031 6 25 28 0342 info@birdy.nl Betreft: KLACHT ABN-AMRO en bereikbaarheid ABN-( Trading) Personeel Naarden 13/06/2006 Klagersformulier Klachtencommissie DSI Gegevens DSI deelnemer: Naam: ABN_AMRO Adres: Postbus 283 Postcode: 1000 EA Plaats: AMSTERDAM ZO Mijn klacht: Het niet volledig functioneren van de Trade Box, gedurende de dag voor expiratie van de meest relevante en actieve Put Mei Optie Series, t.w. 425, 430, 435 en 440. De noterings plaats van bovengenoemde puts was helemaal "blank" direct al vanaf openening om 09:00 De andere series, alsmede indices en aandelen, werkte wel. Onmiddelijk het call center gebeld 0900-0024, omdat ik mijn zeer duur geworden put opties niet kon closen, via het "real-time" transactie systeem. Noch de "Transactie Knop" om orders door te geven, noch de bid- en ask- en de laatst gedane quotes waren er, maar het was gewoon een "Blank" Het doorgeven naar het Internet Scherm, zoals het normaal zou moeten, ging dus niet. Onmiddelijk het 0900-0024 call center verwittigd, zou worden terug gebeld maar dit gebeurde niet. Vele malen getracht in paniek, contact te krijgen, zelf met de Afd, Beleggen van ABN-AMRO Bussum. Ook via de beleggingslijn geen contact kunnen krijgen. Uiteindelijk via 0900-0024 belofte gekregen dat ik zou worden terug gebeld, dit was om 10:45 een zekere Wouter van Maanen, deze zou meteen (laten) terug bellen. maar dat gebeurde niet. Om 12:30 na een aantal hernieuwde pogingen contact gehad met een verantwoordelijke ?? van Trade Box. Storing heeft hele dag geduurd tot en met slot, geen noteringen van 425, 430, 435, 440 put mei AEX. Te gek voor woorden dat er geen response, contact of terug bellen kwam. Verkoop close van 57 put opties mei 430 in den blinde, afgaand op de laatst gedane quote op het Internet scherm, via e-banking doorgegeven, om 09:32 (opgave ABN) en weer gecancelled om 09:40. Dit omdat quote in e-banking systeem, een volkomen non-quote was. Uiteindelijk een \"open-lijn\" afgewongen met de Dealing Room, om zo nog iets te redden. ============================================================= De hele gang van zaken te lezen in deze boze brief aan ABN-AMRO (Verkorte Versie) ========================================= =================== Bussum 23/05/2006 Betreft Klacht Trade box en bereikbaarheid ABN personeel. Geachte Heer, Enige maanden geleden besloot ik, na een gratis proefperiode mij te abonneren op “Trade Box” Het systeem bood een uitgebreide mogelijkheid, real-time koersen, bid-en ask prijzen, belangrijke nieuws updates en vooral een geavanceerd technisch analyse systeem te bevatten.

Maak jouw eigen website met JouwWeb